Livrare &amb; Retur

Prețurile produselor conțin TVA. Costul transportului cu TVA inclus este de 16 lei livrarea la oficiul postal, 24 lei livrare la domiciliu prin Poșta Română  -factaj- (Urmareste Expeditia) și de 28 lei prin Fun Courier (Urmareste Expeditia). Costul transportului pentru returnarea produselor este suportat de client. Returnare contravalorii produselor se face numai in cont bancar.

Livrarea se face în intervalul 1(una, ) - 14(patrusprezece,  ) zile funcție de evoluția stocurilor.
In cazul în care acest termen este depășit(
) vă contactăm pentru confirmare.

Va recomandam sa verificați starea comenzii. Va recomandam sa raspundeti cand sunteti apelat de tel. 0724508820.

Termenul de livrare a unei comenzi poate dura pana la 21 zile.
Starile in care se poate afla o comanda sunt urmatoarele:
a) In asteptare - inca nu s-a luat nota de primirea comenzii
b) In lucru - se informeaza clientul cand urmeaza sa se faca expedierea
c) Confirmata - clientul este de acord cu conditiile de livrare
d) Modificata - comanda a fost refacuta conform cerintelor
e) Anulata - comanda a fost anulata 
f) Predare curier - coletul  este predat curierului
g) In transport  - coletul este in drum spre adresa de livrare
h) Finalizata - comanda a fost onorata cu succes 

Comanda online

Contractul la distanta este considerat incheiat de catre BRIO-BIT SRL atunci cand comanda plasata de catre Client/Cumparator, este confirmata electronic de catre BRIO-BIT SRL, in urma receptiei tuturor produselor (dpdv cantitativ si calitativ) din acea comanda de catre BRIO-BIT SRL. Mai mult, inainte de a valida comanda Clientului/Cumparatorului si inainte de a expedia produsele, BRIO-BIT SRL are dreptul sa contacteze Clientul/Membrul/Cumparatorul, prin orice mijloc disponibil (telefonic sau e-mail), pentru a obtine confirmarea personala de catre Client/Membru/Cumparator, a datelor sale de identificare si livrare. Client/Cumparator, accepta ca BRIO-BIT SRL nu poate fi fortat sa valideze/livreze produse catre persoane care nu au confirmat datele de livrare si identificare.

BRIO-BIT SRL va denunta unilateral si va anula automat comanda efectuata de catre Client/Cumparator, chiar si fara notificare prealabile adresata acestuia, fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri: - datele furnizate de catre Client/Cumparator, privind livrarea (adresa, date contact), pe site sunt incomplete sau incorecte; - activitatea Clientului/Cumparatorului pe site poate si/sau produce daune de orice natura BRIO-BIT SRL; - realizarea a mai mult de doua livrari consecutive, eșuate; - pentru alte motive obiective. - in cazul in care Clientul/Cumparatorul renunta la o comanda cu plata efectuata in avans, prin transfer bancar confirmat, suma aceasta va fi rambursata de catre BRIO-BIT SRL în maxim 14 zile de la data la care BRIO-BIT SRL a luat la cunostiinta de acest fapt.

In cazul in care unele produse comandate de catre Client/Cumparator printr-o comanda efectuata cu plata efectuata in avans (prin transfer bancar confirmat) nu mai sunt disponibile pe stoc BRIO-BIT SRL va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt imediat ce cunoaste indisponibilitatea si va dispune rambursarea sumelor achitate in avans in termen de maxim 14 zile de la notificarea acestuia din urma.

O comanda plasata poate fi modificata numai in urmatoarele situatii si doar la solicitarea Clientului/Cumparatorului. Acesta va solicita acest lucru in scris, trimitand un e-mail pe adresa office@briobit.ro mentionand clar solicitarea si numarul comenzii.

Clientul/Cumparatorul renunta la un produs si notifica BRIO-BIT SRL inainte de expedierea comenzii: - Cresterea cantitatii dintr-un produs deja existent intr-o comanda - Intarzierea livrarii cu maxim doua saptamani peste limita maxima de livrare - Modificarea adresei de livrare - Modificarea metodei de plata - Modificare date pentru facturare. Pentru facturile emise deja nu se pot efectua modificari privind persoana juridica/fizica (inlocuire cu o noua persoana), doar corecturi (ale denumirii/nume, date contact etc).

Contractul la care se adauga documentele care atesta livrarea catre Client/Cumparator a coletului de catre curier (AWB semnat si decontat) din partea BRIO-BIT SRL, devine Contract onorat. Contractul este incheiat pe durata determinata. Acesta va fi considerat ca fiind incetat in momentul in care partile isi vor fi executat obligatiile reciproce in termenele si conditiile stabilite prin prezentul document.

In cazul in care exista diferente intre lista cu produse livrate (imprimata pe verso AWB) si continutul coletului, Clientul/Cumparatorul are obligatia de a notifica BRIO-BIT SRL si curierul (daca constatarea s-a facut in prezenta acestuia) in maximum 24 de ore de la receptia coletului telefonic sau prin e-mail catre adresa office@briobit.ro cu detaliile aferente (foto, explicatii etc). Daca Clientul/Cumparatorul nu a facut constatarea in prezenta curierului acesta NU mai poate invoca diferentele.

Informatiile din evenimentele de vanzare folosite pentru descrierea produselor, caracteristici si greutate disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / link-uri catre alte siteuri etc) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea BRIO-BIT SRL., acestea fiind cu titlu de prezentare.

BRIO-BIT SRL poate retrage o oferta de produse sau o poate modifica in orice moment pana la plasarea comenzii, fara a datora daune sau alte penalitati catre nici un potential client.

In imaginile produselor si/sau serviciilor BRIO-BIT SRL. isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii etc.) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective si implicit nu vor fi livrate la achizitia produselor. In acest caz, se precizeaza expres in descrierea produselor ce bun este de vanzare si se marcheaza si in imagine.

In cazul putin probabil cand BRIO-BIT SRL nu va putea onora o parte din produse, acesta va notifica pe e-mail Clientul, oferindu-i una dintre alternative: - anularea comenzii sau scoaterea din comanda a produsului ce nu mai poate fi livrat - primirea unor credite activabile pe site (vouchere) in anumite conditii care vor putea fi folosite exclusiv pentru achizitii produse

Facturare si modalitati de plata

Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in lei (RON) folosind informatiile furnizate de Client/Cumparator, in formularul destinat. BRIO-BIT SRL nu raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate de Client/Cumparator, pentru factura. Facturile se emit astfel: pentru platile efectuate anterior primirii produselor si serviciilor se emite factura de avans iar pentru platile efectuate la momentul primirii produselor se emite factura finala. Pentru corectii (anulari, retur) se emit facturi de storno. Toate facturile sunt emise si inregistrate automat si incluse in raportarile fiscale. Nu se accepta corectii decat modificari ale facturilor emise decat in limitele precizate.

Pentru a achita produsele comandate pe site-ul BRIO-BIT SRL aveti la dispozitie urmatoarele optiuni:

  • Plata numerar sau ramburs:In cazul livrarii produselor la domiciliu, plata se va face catre curierul care efectueaza livrarea;
  • Plata online cu cardul: Plata se poate face on-line cu cardul direct in site in siguranta deplina prin intermediul procesatorilor de plati autorizati. Cardurile acceptate in magazin sunt VISA si MASTERCARD. Nu se percep comisioane la plata cu cardul online, iar BRIO-BIT SRL nu salveaza si nu are acces la informatiile de plata ale clientului;
  • Plata prin ordin de plata (OP): Plata se face intr-unul dintre conturile mentionate in factura proforma emisa de BRIO-BIT SRL in urma confirmarii telefonice a comenzii cu un consultant de vanzari. Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii proformei emise;

Livrare si transport

Pentru toate produsele la care este mentionata starea "in stoc", termenul maxim de livrare este de 3 de zile de la data confirmarii telefonice sau prin email a comenzii; produsele care au mentionata starea "ultimul/ultimile X produse in stoc" vor fi confirmate si rezervate telefonic sau prin email cu agentul de vanzari deoarece stocul se poate epuiza pana la procersarea comenzii; produsele care au mentionata starea "lipsa stoc" pot avea termenul de livrare intre 5-90 de zile in functie de furnizor, agentul de vanzari va poate oferi detalii pentru a decide daca pastrati sau anulati comanda.

Pentru produsele aflate in stoc, livrarea se va face conform optiunii Clientului, prin curier.

In cazul in care produsele sunt indisponibile (inclusiv in cazul in care pretul sau unele caracteristici ale produselor au suferit modificari ulterioare confirmarii Comenzii), BRIO-BIT SRL va informa Clientul despre indisponibilitate iar sumele pe care acesta le-a achitat vor fi rambursate in termen de 14 zile. Clientul poate confirma modificarile intervenite cu privire la pretul sau caracteristicile produselor, modificand astfel Comanda initiala, iar BRIO-BIT SRL va livra produsele conform Comenzii astfel modificate.

Conditii de livrare

La solicitarea BRIO-BIT SRL sau a Curierului, Clientul va face dovada identitatii sale, daca e necesar prin una sau mai multe acte emise de autoritati oficiale si va comunica numarul de Comanda atribuit de catre Vanzator.

In cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea receptionarii Comenzii in mod personal, Comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu care prezinta o imputernicire din partea Clientului.

Clientul va fi contactat telefonic de catre Curier in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa si ora selectate in momentul validarii Comenzii pe site.

Clientul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar selectat, in caz contrar acesta va supora taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectarii, doar cu acordul Curierului.

Livrarea se considera a fi indeplinita de catre BRIO-BIT SRL la momentul predarii produselor Comandate catre Client la adresa selectata de acesta la momentul plasarii Comenzii.

Receptia produselor

Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre Curier la livrarea produselor comandate, la care este anexata si factura ce contine toate informatiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, pret).

Prin semnarea bonului de livrare Clientul recunoaste primirea in bune conditii si in totalitate a produselor Comandate. Daca coletul primit este deteriorat, aveti dreptul de a refuza receptionarea acestuia, cu mentionarea acestui lucru atat catre Curier cat si catre BRIO-BIT SRL.

Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificata și completata și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protectia vietii private în sectorul comunicațiilor electronice Brio-Bit Srl are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoana.
Scopul colectării datelor este livrarea produselor dorite. Nu sunteți obligat(a) să furnizați datele, acestea fiind necesare livrării mărfii. Refuzul dvs. determina anularea comenzii. Informațiile înregistrate sunt destinate utilizarii de către operator și nu sunt comunicate altor destinatari. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiați de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a va adresa justiției. Totodata, aveți dreptul să va opuneți prelucrării datelor personale care va privesc și să solicitați ștergerea acestora. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteți adresa cu o cerere, datată și semnată la Brio-Bit Srl. Art.4 OG. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanța. Comerciantul trebuie să transmitã consumatorului, în scris sau pe un alt suport de informații durabil, la dispoziția sau accesibil acestuia, în timp util, în perioada executării contractului, condițiile și modalitațile de exercitare a dreptului de denunțare unilaterală, pentru cazurile prevazute în prezenta ordonanță, sub forma clauzei următoare: "Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului". Consumatorul poate denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 10 zile lucrãtoare, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnarea produselor. Termenul de 10 zile prevăzut pentru exercitarea acestui drept începe să curgă de la data primirii lor de către consumator. In cazul în care comerciantul a omis să transmită consumatorului informațiile prevazute la art.4, termenul pentru denunțarea unilaterală a contractului este de 90 de zile și începe să curgă, pentru produse, de la data primirii de către consumator. Pentru a putea beneficia de această prevedere va trebui să păstrati ambalajul original al produselor. Pentru consumabile, de ex.: burghie, pânze ferăstrau, abrazive, adezivi, acumulatori, baterii, etc., prevederile ordonanței nu sunt valabile. 
Brio-Bit SRL a luat la cunoștință de aplicarea prevederilor Regulamentului UE 2016/679 și va completa condițiile de vânzare  după cum urmează:
Datele clienților ce au caracter personal, vor fi folosite numai în scopul furnizării produselor comandate și se stochează, în condiții de securitate, în arhiva și baza electronică de date a societății, pe o perioada de 10 ani, în conformitate cu prevederile Legii Arhivei nr.16/1996 si a Codului Fiscal.
In cazul în care Brio-Bit SRL intenționează să prelucreze datele cu caracter personal, conținute în comanda dvs., în alt scop decât cel pentru care au fost obținute, se va solicita consimțământul clienților sau se va informa, dupa caz, conform prevederilor art.13, al.1, lit.f, din Regulamentul UE 2016/679, al Parlamentului European.
Prezentul acord reprezinta voința părților, și face parte integrantă din comanda dvs. de cumpărare.

Adresa dvs. IP este: 3.238.72.180
Copyright © 2022 BRIO-BIT SRL. Bazat pe Zen Cart